luni, 21 ianuarie 2013

Rugăciunea sfântului Francisc de Assisi


O, Stăpâne,
fă din mine un mijlocitor al păcii Tale.
Unde este ură, eu să aduc iubire;
unde este jignire, eu să aduc iertare;
unde este dezbinare, eu să aduc unire;
unde este îndoială, eu să aduc credinţă;
unde este greşeală, eu să aduc adevărul;
unde este disperare, eu să aduc speranţă;
unde este tristeţe, eu să aduc bucurie;
unde este întuneric, eu să aduc lumină.

O, Doamne,
fă ca eu să nu caut cu tot dinadinsul
 să fiu mângâiat, ci eu să mângâi;
nici să fiu înţeles, ci eu să înţeleg;
nici să fiu iubit, ci eu să iubesc.
Pentru că celui ce dă, i se va da;
celui ce iartă, i se va ierta;
cel ce moare, va învia pentru viaţa veşnică.

Amin!

Un comentariu:

  1. Ador cartea in care e descrisa viata Sfantului Francisc de Assisi... cred ca fiecare ne regasim in acest drum de credinta cu cateva trairi din cartea respectiva... Un exemplu de abandonare si iubire desavarsita pentru Domnul nostru Isus !

    RăspundețiȘtergere

Eşti liber o clipă?... Atunci scrie şi tu ceva, însă nu orice!