luni, 11 mai 2020

Femeia carantineancă

(Adaptare pandemică după Ioan 4, 5-42)

Isus a venit lângă o cetate izolată a Carantinei. Şi era acolo fântâna cu dezinfectant. Iar Isus, fiind ostenit de călătorie, s-a aşezat lângă fântână şi era ca la al şaselea ceas. Atunci a venit o femeie din cetatea izolată ca să scoată soluție dezinfectantă. Isus i-a zis:

- Dă-mi să mă dezinfectez!
- Cum, tu care nu crezi în existența Covid-19, ceri dezinfectant de la mine, deși crezi că am fost manipulată de Oculta Mondială? I-a răspuns femeia carantineancă.
-  Dacă ai fi ştiut darul lui Dumnezeu şi cine este cel ce-ţi zice: Dă-mi soluție dezinfectantă!”, tu ai fi cerut de la el şi ţi-ar fi dat dezinfectant permanent.
- Domnule, nici mască nu ai şi nici mănuși nu porți; de unde dar garanția că dezinfectantul tău e permanent? Nu cumva eşti tu mai mare decât OMS-ul, care ne-a dat aceaste măsuri de prevenție; şi OMS-ul însuşi le-a respectat, şi fiii lui, şi turmele lui?
- Oricine se spală cu dezinfectantul acesta, va trebui să se spele din nou. Dar cel ce se va dezinfecta cu soluția pe care i-o voi da eu nu se va mai infecta în veac, căci soluția pe care i-o voi da eu se va face în el izvor de dezinfectant spre viaţa veşnică.
-  Domnule, dă-mi această soluție ca să nu mai trebuiască să mă spăl câte 20 de secunde în mod repetat, nici să mai vin aici să scot.
- Mergi şi cheamă-l pe bărbatul tău şi veniți aici.
- N-am bărbat.
- Bine ai zis că nu ai bărbat. Căci cinci bărbaţi ai avut şi cel pe care îl ai acum nu-ţi este bărbat. Aceasta adevărat ai spus.
- Domnule, văd că tu eşti prooroc. Părinţii noştri s-au dezinfectat pe muntele acesta, dar voi ziceţi că biserica este locul care neutralizează virusul.
- Doamnă, crede-mă că vine ceasul când nici pe muntele acesta și nici în biserică nu va trebui să vă mai spălați cu apă și cu săpun și apoi cu dezinfectant. Vine ceasul şi acum este, când cei curați se vor închina Tatălui în spirit şi în adevăr, că şi Tatăl astfel de închinători îşi doreşte. Spirit este Dumnezeu şi cei ce i se închină trebuie să se dezinfecteze în spirit şi în adevăr.
- Ştim că va veni Mesia care se cheamă Hristos. Când va veni, acela ne va vesti nouă toate.
- Eu sunt, cel ce vorbesc cu tine.

Dar atunci au sosit ucenicii lui. Şi se mirau că vorbea cu o femeie care purta mască și mănuși. Însă nimeni nu a avut curajul să-l întrebe: De ce vorbeşti cu ea? Nu știi că a fost manipulată de Bill Gates care vrea să-i microcipeze pe toți închinătorii?”.

Iar femeia şi-a lăsat recipientul pentru dezinfectant şi s-a dus în cetate şi le-a zis carantinenilor: “Veniţi de vedeţi un om care mi-a spus toate câte am făcut. Nu cumva aceasta este Hristosul?”. Şi au ieşit din cetate şi veneau către el. Şi Isus a rămas două zile cu cei care respectaseră măsurile de prevenție împotriva noului coronavirus. Şi cu mult mai mulţi carantineni au crezut pentru cuvântul lui, iar femeii i-au zis: “Credem nu numai pentru cuvântul tău că pe lângă dezinfectantul biocid avem nevoie și de un dezinfectant spiritual pentru suflet, căci și noi înşine am auzit şi ştim că acesta este cu adevărat Hristosul, Mântuitorul lumii”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eşti liber o clipă?... Atunci scrie şi tu ceva, însă nu orice!